Dodavanje jednostavnog proizvoda

Postupak dodavanje jednostavnog proizvoda je sličan dodavanju objava (postova) u WordPressu.

  1. Idemo na WooCommerce > Proizvodi > Dodaj novi.
  2. Unesemo Naziv i Opis proizvoda (Isto kao i kod unosa objave u WordPressu).

Idemo na sekciju Podaci o proizvodu i po potrebi označimo polja Virtualno ili Moguć download.

Dodavanje proizvoda u WooCommerce 3.1

Slika: Dodavanje proizvoda u WooCommerce 3.1

Napomena: Virtualni proizvodi ne zahtijevaju dostavu, tako da se neće prikazivati polja vezana uz dostavu.

Podaci o proizvodu

U sekciji Podaci o proizvodu dodaje se većina najznačajnijih podataka o proizvodu.

Općenito

  • Normalna cijena
  • Snižena cijena – Klikom na link Raspored možemo odabrati vremensko razdoblje akcije sa sniženom cijenom.

Inventar

SKU Ova oznaka mora biti jedinstvena (ne smiju biti dva proizvoda sa istim SKU) i ne smije se poklapati sa ID oznakom nekog od proizvoda. Kako su ID oznake isključivo brojevi, poželjno je da SKU bude kombinacija slova i brojeva, npr. WS001.

Opcija Inventar omogućava nam pojedinačno uređivanje zaliha proizvoda (odabirom Omogućiti upravljanje na razini proizvoda otvaraju se polja za unos podataka o zalihi proizvoda). Ako ne odaberemo opciju Uredi zalihu, vidljiva su samo polja Status zalihe i polja za odabir isključivo pojedinačne prodaje proizvoda.

 Podaci o proizvodu u WooCommercu 3.1

Slika: Podaci o proizvodu u WooCommercu 3.1

Dostava

  • Težina proizvoda
  • Dimenzije proizvoda – dužina, širina i visina.

Klasa dostave – Odabir odgovarajuće klase dostave koja odgovara ovome proizvodu.

Podaci o proizvodu u WooCommerce 3.1 - Dostava

Slika: Podaci o proizvodu u WooCommerce 3.1 – Dostava

Povezani proizvodi

Za dodatno promoviranje proizvoda u web shopu možemo koristiti ‘Upsell’ i ‘Cross-Sell’ proizvode.

Ovi proizvodi se dodaju na način da se u odgovarajuće polje (‘Upsells’ ili ‘Cross-Sell’s) unesu početna slova (najmanje 3) naziva proizvoda koji želimo dodati, te izvršimo odabir iz padajućeg izbornika. Nakon odabira isti se pojavljuju u odgovarajućem polju za unos.

Povezani proizvodi u WooCommerce 3.1

Slika: Povezani proizvodi u WooCommerce 3.1

Up-sell proizvodi se pojavljuju ispod opisa proizvoda na stranici proizvoda i često se koriste kako bi se posjetiteljima prikazali i skuplji modeli navedenog proizvoda ili slični proizvodi.

Up-sell proizvodi u WooCommerce 3.1

Slika: Up-sell proizvodi u WooCommerce 3.1

Cross-sell proizvodi se prikazuju na stranici Košarice i najčešće se koristi za dodavanje dodatnog pribora ili povezanih proizvoda sa proizvodom koji je kupac dodao u košaricu.

Cross-sell proizvodi u WooCommerce 3.1

Slika: Cross-sell proizvodi u WooCommerce 3.1

Atributi

Korištenje atributa proizvoda je detaljno objašnjeno u poglavlju Atributi.

Atributi proizvoda u Woocommerce 3.1

Slika: Atributi proizvoda u Woocommerce 3.1

Atributi koje smo unijeli u odabrali kao Vidljivo na stranici proizvoda, prikazuju se na stranici proizvoda kao Dodatne informacije, klikom na link ispod Opisa proizvoda.

Atributi proizvoda u WooCommerce 3.1

Slika: Izgled Atributa proizvoda na stranici proizvoda u WooCommerce 3.1

Napredno

  • Napomena uz kupovinu (nije obavezno) – Napomena kupcu nakon izvršene kupnje.
  • Redoslijed izbornika – Redoslijed proizvoda unutar određene kategorije.

Omogući recenzije –  Omogućavanje recenzija za ovaj proizvod na stranici proizvoda.

 Napredne postavke proizvoda u WooCommerce 3.1

Slika: Napredne postavke proizvoda u WooCommerce 3.1

Kratki opis proizvoda

Kratki opis proizvoda u WooCommerce 3.1

Slika: Kratki opis proizvoda u WooCommerce 3.1

Kratki opis proizvoda koji se pojavljuje ispod naziva proizvoda, lijevo od slike proizvoda. U najnovijoj inačici WooCommerca ovdje se može dodati i video.