Vrste proizvoda

Nakon što smo formirali kategorije, atribute i klase dostave možemo početi dodavati proizvode. Kod dodavanja proizvoda najprije moramo odlučiti o kojoj vrsti proizvoda se radi.

  • Jednostavni proizvod – Najčešće korištena vrsta proizvoda koji se dostavljaju kupcu i nemaju opcija. Kao primjer jednostavnog proizvoda možemo uzeti knjigu.
  • Grupirani proizvod – Skup povezanih proizvoda koji se mogu kupiti odvojeno i sastoje se od pojedinačnih proizvoda. Kao primjer možemo uzeti set od šest čaša.
  • Virtualni proizvod – Proizvodi koji ne traže dostavu, kao što su npr. Usluge. Kada proizvod označimo kao virtualni proizvod, uklonit će se sva polja koja su vezana uz dimenzije i dostavu proizvoda.
  • Proizvodi za skidanje (download) – Isto kao i kod virtualnih proizvoda, proizvodi za download ne prikazuju opcije koje se odnose na dostavu. Također se pojavljuju dodatna polja gdje se mogu osigurati datoteke za download. Nakon uspješne kupnje, kupcu se emailom dostavlja obavijest sa linkom za download datoteke. Ova vrsta proizvoda je prikladna za prodaju digitalnih albuma, PDF časopisa ili fotografija.
  • Vanjski/ ‘Affiliate’ proizvodi –Proizvodi koji su prikazani na vašoj web stranici, ali se prodaju na drugom mjestu.
  • Varijabilni proizvod – Proizvod koji ima varijacije, a svaka od varijacija može imati različitu oznaku proizvoda (SKU), cijenu, stanje na zalihi i sl. Kao primjer možemo uzeti majice koje imaju različite boje i veličine proizvoda.
  • Postoje i druge vrste proizvoda koji se najčešće dodaju instaliranjem Dodataka. Kao primjer možemo navesti dodatke WooCommerce Subscription i WooCommerce Bookings.