web shop woocommerce

Upute za otvaranje PayPal Business računa

Upute za otvaranje PayPal Business računa

UVOD I RADNJE PRIJE POČETKA OTVARANJA PAYPAL BUSINESS RAČUNA PayPal je bez sumnje jedan od najpopularnijih i najraširenijih načina plaćanja u svijetu. Danas je u svijetu preko 17 miliona korisnika PayPala. Svatko tko je ikad kupovao na Ebayu sigurno je otvorio svoj...

Dupliciranje proizvoda i istaknuti proizvodi u web shopu

Dupliciranje proizvoda i istaknuti proizvodi u web shopu

Dupliciranje  i brisanje proizvoda Kod dodavanja proizvoda u web shop često imamo situaciju da su dva proizvoda jako slična (često mogu imati i iste slike, opis itd.) Da bi uštedili vrijeme, možemo duplicirati određeni proizvod sa svim varijacijama i drugim...

Varijabilni proizvodi u web shopu

Varijabilni proizvodi u web shopu

Dodavanje varijabilnog proizvoda Varijabilni proizvodi su bez sumnje najsloženija vrsta proizvoda u web shopu. Oni nam omogućavaju formiranje varijacija osnovnog proizvoda na način da svaka varijacija može imati različit SKU, cijenu i zalihe i sliku. Kao primjer...

Virtualni, vanjski i proizvodi za download u web shopu

Virtualni, vanjski i proizvodi za download u web shopu

Dodavanje virtualnih proizvoda Na vrhu sekcije Podaci o proizvodu možemo označiti polje Virtualno, ako smo odabrali Jednostavni proizvod. Kod Varijabilnih proizvoda, ova opcija se pojavljuje kod svake varijacije proizvoda. Ako odaberemo ovu opciju nestat će sva polja...

Grupirani proizvodi u web shopu

Grupirani proizvodi u web shopu

Dodavanje grupiranih proizvoda Grupirani proizvodi se dodaju na sličan način kao i jednostavni proizvodi. Iz padajućeg izbornika Podaci o proizvodu odaberemo Grupirani proizvod. Kreiranje grupiranog proizvoda Idemo na: WooCommerce > Proizvodi > Dodaj novi....

Status i vidljivost proizvoda u web shopu

Status i vidljivost proizvoda u web shopu

Postavke statusa i vidljivosti Na desnoj strani ekrana za uređivanje proizvoda, na vrhu, nalaze se postavke Objavi, koje omogućavaju postavljanje vidljivosti proizvoda. U postavkama Vidljivosti možemo odabrati gdje želimo da se proizvod prikazuje: Rezultati pretrage...

Slike i galerije proizvoda u web shopu

Slike i galerije proizvoda u web shopu

Dodavanje slika i galerija proizvoda Slike proizvoda i Galerije proizvoda dodajemo na desnoj strani stranice proizvoda, najčešće ispod kategorija i oznaka proizvoda. Slika proizvoda Slika proizvoda je glavna slika proizvoda. Ova slika se pojavljuje kao početna slika...

Kategorije i oznake proizvoda u web shopu

Kategorije i oznake proizvoda u web shopu

Kategorije i oznake proizvoda Na desnoj strani ekrana za uređivanje proizvoda nalaze se sve formirane kategorije proizvoda i ovdje označimo u kojoj kategoriji želimo da se prikazuje naš proizvod. Jedan proizvod može se nalaziti u više kategorija. Ako želimo proizvod...

Podaci o proizvodu u web shopu

Podaci o proizvodu u web shopu

Dodavanje jednostavnog proizvoda Postupak dodavanje jednostavnog proizvoda je sličan dodavanju objava (postova) u WordPressu. Idemo na WooCommerce > Proizvodi > Dodaj novi. Unesemo Naziv i Opis proizvoda (Isto kao i kod unosa objave u WordPressu). Idemo na...

Vrste proizvoda u web shopu

Vrste proizvoda u web shopu

Vrste proizvoda Nakon što smo formirali kategorije, atribute i klase dostave možemo početi dodavati proizvode. Kod dodavanja proizvoda najprije moramo odlučiti o kojoj vrsti proizvoda se radi. Jednostavni proizvod – Najčešće korištena vrsta proizvoda koji se...

Atributi proizvoda u web shopu

Atributi proizvoda u web shopu

Atributi proizvoda Treći važan način grupiranje proizvoda je korištenje atributa proizvoda. Postoje dva važna načina korištenja atributa u WooCommercu: Prvi način je prikaz opcije  filtriranja proizvoda kroz prikaz filtera u bočnoj traci. Drugi način je kroz...

Oznake proizvoda u web shopu

Oznake proizvoda u web shopu

Što su oznake proizvoda (tagovi)? Oznake (tagovi) proizvoda su uz kategorije proizvoda još jedan način grupiranja proizvoda. Za razliku od kategorija, oznake proizvoda nisu hijerarhijski ustrojene, dakle nema 'podoznaka'. Na primjer, ukoliko u našoj trgovini sa...

Kategorije proizvoda u web shopu

Kategorije proizvoda u web shopu

Kategorije proizvoda Kategorije proizvoda su osnovni način za grupiranje sličnih proizvoda. Svakoj kategoriji možete po želji dodavati podkategorije. Ako npr. u svojoj web trgovini prodajete odjeću, kao kategorije možete imati majice, hlače, košulje i sl. Kako dodati...

Postavke Email u web shopu

Postavke Email u web shopu

Postavke Email Postavke u okviru stavke Email su izuzetno značajne za doživljaj kupca tijekom kupovine u web shopu i omogućavaju uređivanje različitih vrsta emaila i uređivanje predložaka. Opcije emaila pošiljatelja Postavite kako želite da se prikazuje ime...

Postavke Računi u web shopu

Postavke Računi u web shopu

Stranica Račun Stranica Moj račun se automatski kreira kod instalacije, ali se može odabrati i bilo koja druga, prethodno izrađena stranica. Stranica Moj račun Odaberemo željenu stranicu sa padajućeg izbornika. Opcije registracije Možemo odabrati slijedeće opcije...

Metode plaćanja u  web shopu

Metode plaćanja u web shopu

Metode plaćanja Instalirani načini plaćanja (Gateway payments) se prikazuju pod Metode plaćanja i u tablici se vide koji su instalirani, njihov redoslije (može se promijeniti tako da pokazivačem označimo ikonu ispred naziva i premjestimo na željenu poziciju). U...

Opcije naplate u web shopu

Opcije naplate u web shopu

Postavke Naplate Kontroliraju se postavke stranice za plaćanje, korištenje kupona za popuste i gatewaya plaćanja. Opcije naplate Pod stavkom Opcije naplate nalaze se opće opcije plaćanja u web trgovini. Proces plaćanja Kuponi Odaberite da li želite omogućiti...

Opcije i klase dostave u web shopu

Opcije i klase dostave u web shopu

Opcije dostave Kalkulacije dostave Omogući izračun dostave na stranici košarice Sakrij cijenu dostave sve dok adrsa nije unesena Odredište dostave Može se odabrati na koju se adresu vrši dostava proizvoda. Standardna je opcija dostava na adresu dostave. Debug način...

Zone dostave web shopu – 2.dio

Zone dostave web shopu – 2.dio

Dodavanja metoda dostave zonama dostave Za dodavanje metode dostave postojećoj zoni dostave: Idemo na: WooCommerce > Dostava > Zone dostave. Prijeđemo pokazivačem preko naziva zone i odaberemo Uredi. Pod Metode dostave, možemo isključiti neku od metoda klikom na...

Zone dostave u web shopu – 1.dio

Zone dostave u web shopu – 1.dio

Osnovni ekran za postake Dostave  je stranica Zone dostave. Zonu dostave možemo promatrati kao zemljopisno područje gdje vrijedi određeni skup metoda i cijena dostave. Postavke Zone dostave Ukoliko prodajete fizičke proizvode sigurno ih morate i dostaviti kupcima. Za...

Postavke poreza u web shopu

Postavke poreza u web shopu

Porezi su značajna i kompleksna stavka u postavkama WooCommerca. Porezi i porezne stope se moraju postaviti prije nego što počnemo sa unosom proizvoda i korištenjem našeg web shopa. Omogućavanje poreza Da bismo uređivale postavke vezane uz poreze, one moraju biti...

Postavke proizvoda u web shopu

Postavke proizvoda u web shopu

Pod postavkama Proizvodi  odabiremo kako će se proizvodi prikazivati, uključujući veličine slika, prikaz zaliha i postavke za digitalne proizvode. Općenito Pod opcijom Proizvodi > Općenito  imamo mogućnosti odabira jedinica za prikaz težine i dimenzija proizvoda,...

Osnovne postavke  web shopa

Osnovne postavke web shopa

Postavke WooCommerca Nakon što smo instalirali WooCommerce u našem izborniku u administraciji WordPressa pojavlju se dvije nove stavke – WooCommerce i Proizvodi. U ovome poglavlju upoznat ćemo se sa svim postavkama koje su dostupne u WooCommercu – Općenite postavke,...

Uvod u web shop WooCommerce

Uvod u web shop WooCommerce

WooCommerce web shop omogućava prodaju fizičkih i digitalnih proizvoda te prikladnih usluga. Woocommerce osigurava dodavanje varijacija osnovnog proizvoda, kao što su boje i veličine, omogućava preuzimanje (download) digitalnih proizvoda te 'affiliate' proizvoda....

Lokacija

Pirovačka 11,
10040 Zagreb